Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

INFO KIOSK σου λέει ο άλλος...!


- Γνωρίζετε το .... (όνομα ξενοδοχείου) στο οποίο γίνεται κάποια δραστηριότητα μεθαύριο;
- Δεν ξέρω!
- Στο κιόσκι αυτό έμαθα δίνονται πληροφορίες για τα ΚΤΕΛ;
- Μάλιστα.
- Γνωρίζετε κάποιον οδηγό..; (δίνω συγκεκριμένη περιγραφή και το όνομα, ενός οδηγού για τον οποίο έχω κάνει καταγγελία στο ΚΤΕΛ λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς και το ΚΤΕΛ έχει απαξιήσει -τι πρωτότυπο!!!- να ασχοληθεί μαζί μου).
- Δεν ξέρω, πως μπορώ να γνωρίζω;
- Γνωρίζετε πόσες μέρες χρειάζεται να περιμένει κάποιος πολίτης που έχει κάνει καταγγελία στο ΚΤΕΛ, για να λάβει κάποια απάντηση;
- Όχι, δεν ξέρω! Μάλλον θα πρέπει να πάτε αυτοπροσώπως από εκεί.

    Στο ενδιάμεσο ένας τουρίστας ήρθε να ζητήσει ένα χάρτη της περιοχής και η κοπέλλα στο κιόσκι ΔΕΝ ΕΙΧΕ καθόλου υλικό να του δώσει.

- Πιστεύετε ότι η υπηρεσία σας είναι χρήσιμη και σε ποιούς απευθύνεται;
- Ναι, είναι χρήσιμη και απευθύνεται σε όλους.
- Όταν λέτε σε όλους, σε ποιούς εννοείτε; Βλέπω δεν έχετε ούτε καν χάρτες της περιοχής;
- Τώρα ξεκίνησε το κιόσκι και δεν μας έχουν προμηθεύσει ακόμα. Είναι χρήσιμη σε όποιον θέλει να ρωτήσει κάτι για τον Δήμο...

    Της εξήγησα ότι προ ημερών είχα πάει στο κιόσκι και είχα δώσει στον συνάδελφό της που έκανε βάρδια, χάρτη με σημειωμένο το ξενοδοχείο για το οποίο την ρώτησα και ένα προσπέκτους με την σχετική δραστηριότητα.

- Βλέπω όμως μετά λύπης μου, ότι ούτε καν εσάς ενημέρωσε ο συνάδελφός σας. Πόσο μάλλον κάποιον άλλο που θα του ζητούσε τις σχετικές πληροφορίες.
- Ξέρετε εμείς εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε διαφήμιση σε ξενοδοχεία, μου απάντησε.
- Δεν ζήτησα να κάνει κανείς διαφήμιση σε κανένα ξενοδοχείο. Έφερα τα έντυπα προς ενημέρωσή σας και για να αποφύγετε να έρθετε στη δύσκολη θέση να πείτε "Δεν ξέρω", (όπως μου είπατε πριν λίγο), σε περίπτωση που κάποιος σας ρωτήσει. Σας έχουν φέρει πολλοί από την περιοχή τα έντυπά τους, όπως έκανα εγώ;

    Σε αυτήν την ερώτηση δεν πήρα καμία απάντηση.

- Θέλετε να μου πείτε το όνομά σας:
Μου είπε το μικρό και αρνήθηκε να μου δώσει το επώνυμο, "γιατί δεν καταλάβαινε το νόημα των ερωτήσεων" όπως μου είπε.
- Είστε σύμφωνη να δημοσιοποιηθεί αυτή η μικρή μας συνέντευξη στα ΜΜΕ;
- ΟΧΙ. Εσείς είστε από τον Δήμο; με ρώτησε.
- Όχι δεν είμαι από τον Δήμο. Επειδή κάθε πολίτης οφείλει να είναι ενημερωμένος (αυτό το γνωρίζετε φαντάζομαι), έτσι θέλησα κι εγώ να ενημερωθώ. Ήταν κατανοητές οι ερωτήσεις μου;
- Ναι, αλλά δεν καταλαβαίνω το νόημα, επανέλαβε η κοπέλα.

Της άφησα την κάρτα μου με το ονοματεπώνυμό μου και τα λοιπά μου στοιχεία και έφυγα αφού την ευχαρίστησα!

ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΤΕ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: